MBO Meppeler Helden

Hallo held,

Wat leuk dat je onze site bezoekt om informatie te ontvangen over het bedrijventhema van Present Meppel. We geloven dat JIJ met JOUW organisatie voor hele gewone Meppelers verschil kunt maken. Natuurlijk wil jij met je organisatie de Held zijn, maatschappelijk betrokken ondernemerschap is belangrijk voor jou en je medewerkers.

Het kan natuurlijk zijn dat je ook je aarzelingen en vraagtekens hebt. Het hoe en wat kan een behoorlijke uitdaging zijn in de dagelijkse praktijk. Daarvoor is Present Meppel er om jou daarbij te helpen. Ons bedrijven present programma Meppeler Helden is zo ontwikkeld dat we jou en/of je medewerkers begeleiden tijdens jullie MBO inzet. Dat doen we op een professionele manier. Zo kunnen jullie onbezorgd de Held van de dag zijn!

Er zijn drie pakketten die Present Meppel aanbiedt. Heb je interesse? Neem direct contact met ons op via 06 43 16 57 87 of info@presentmeppel.nl, dan gaan we met je in gesprek. Natuurlijk is dat vrijblijvend.

Of lees hieronder meer over de mogelijkheden.

Held van de dag:

o   een praktisch of sociaal project onder deskundige begeleiding van Present.

o   Present informeert en begeleidt het team dat een Present project doet

o   Onderdeel hiervan (naar wens) persbericht in de lokale media en berichten op de social media.

o   650 euro per project of 60 euro per medewerker, afhankelijk van de grootte van het team dat zich in zet.

Meppeler helden club

o   Je investeert in Meppel door een financiële bijdrage van € 100,00 per jaar aan het werk van Present Meppel te geven.

o   Jouw bijdrage investeren wij rechtstreeks in de projecten waar bij we mensen in Meppel helpen. Zo maak jij deel uit van een belangrijk maatschappelijk   gegeven, het naoberschap in je eigen plaats, zonder dat het jouw kostbare tijd kost.

Onderdeel van het lidmaatschap is PR in lokale media, op social media en het bedrijfslogo op de website.

o   lidmaatschap € 100 euro per jaar.

Unieke Helden, Held op jouw manier

o   Het ultieme maatwerk, MBO inkleden zodat jij als ondernemer de held bent.

o   Onderdeel van het lidmaatschap is PR in lokale media, op social media en het bedrijfslogo op de website

o   maatwerk pakket, “prijs” in overleg