Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Afscheid Univé – Trekschuit

26-02-2020

Als eerste bedrijf en geïnspireerd door directeur Harry Helmich heeft Univé Noord-Nederland zich 5 jaar lang verbonden aan Present Meppel om Maatschappelijk betrokken ondernemen vorm te geven voor haar medewerkers. De laatste 2 jaar kwam 6-8 x per jaar een groep van 4 medewerkers op DVO De Trekschuit om activiteiten te doen met de deelnemers. Er werden uitstapjes gemaakt en gezellige middagen met muziek en lekkers georganiseerd.

Voor Univé is het tijd geworden een andere invulling te geven aan vrijwilliger inzet van hun medewerkers. Wij van Present Meppel, maar vooral de bezoekers van De Trekschuit zullen hen erg gaan missen!

Na het jaarlijkse uitje naar Intratuin in kerstsferen is er op ontroerende wijze afscheid genomen door de bezoekers van  De Trekschuit: een schilderij, een bos bloemen en een afscheidslied. Wat geweldig! Dank jullie wel  mensen van De Trekschuit. Dank jullie wel Univé voor jullie inzet!

Wie neemt het stokje van Univé over en wil zich aan Present Meppel verbinden om MBO vorm te geven en van betekenis te zijn voor mensen in Meppel?