Niet alleen

23-12-2020

De tweede lockdown is een feit geworden! Opnieuw blijven we zoveel mogelijk thuis, werken we thuis, gaan de kinderen niet naar school. Het is niet anders, we maken er het beste van. Maar ook zijn we ons opnieuw extra bewust van iedereen die eenzaam thuis zit. Van de meneer die door zijn zwakke gezondheid geen boodschappen durft te halen. Van de alleenstaande moeder die met haar eigen werk en het thuisonderwijs van de kinderen aan haar plafond zit. Van die lieve dame die normaal in de supermarkt haar praatjes maakt, maar nu heel goed een fijn telefoongesprek kan gebruiken.

Wil jij wat betekenen voor deze mensen, maar weet je ze niet te vinden? Of heb je hulp nodig maar weet je niet waar het te vragen? Niet Alleen is een online platform waar deze vragen aan elkaar gekoppeld worden. Ik heb namens Present Meppel al een fijn gesprek gehad met Johan Otten, coördinator van Niet Alleen in Meppel. We zullen nauw samenwerken en zorgen dat vraag en aanbod aan elkaar gekoppeld worden. Dus meld je aan, dat kan individueel via de website www.nietalleen.nl of als groep op deze website.