Nieuwe bedrijven partner is Present

12-07-2018

Stichting Present Meppel is blij met sponsor Boelens Jorritsma.

“Makelaardij Boelens Jorritsma is heel bewust aanwezig in Meppel. Zij begrijpen als geen ander dat je thuis voelen op je woon- of werkplek essentieel is als je als mens of organisatie tot bloei wilt komen. Voor een stichting als Present Meppel is een representatieve ruimte al een aantal jaar een grote wens. Deze wens is door Makelaardij Boelens Jorritsma mede mogelijk gemaakt” Aldus Adrianne Rook, algemeen coordinator van stichting Present Meppel.

Stichting Present Meppel is een stichting waarbij je als groep, bijvoorbeeld collega’s, vrienden of familie, je aan kunt melden om één dag vrijwilligerswerk te doen dat aansluit bij jullie talenten of mogelijkheden. Dat noemen we bij Present een aanbod. Present Meppel zoekt vervolgens via een bewezen methodiek naar de hulpvraag die aansluit bij het aanbod van de vrijwilligers. Dat betekend dat we eigenlijk andersom werken, we beginnen bij vrijwilligers. De winst daarvan is dat je met een groep in één dag wel een kinderkamer op kunt knappen of een verwilderde tuin kunt aanpakken. Daarnaast doe je je “presentdag” met elkaar, wat heel gezellig is en je bent van grote waarde voor je mede-meppeler. Present Meppel is inmiddels al 3 jaar actief en heeft in 2017 ruim 85 groepen op deze manier ingezet. De hoogste tijd dus voor een kantoorlocatie die een thuisbasis biedt.

Makelaardij Boelens Jorritsma maakt het mogelijk dat Present Meppel in Meppel een kantoorlocatie kan huren. “men zou kunnen denken dat het hier bij om geld gaat, een sponsor bedrag per jaar. Als Boelens Jorritsma zien wij dit anders, dit is voor ons maatschappelijk betrokken ondernemerschap. Present Meppel zorgt er voor dat groepen mensen zich inzetten voor anderen, door een onze bijdrage hebben wij als Boelens Jorritsma als het ware een aandeel in het mooie werk van Present Meppel.” Aldus Jan Meijer, makelaar bij Makelaardij Boelens Jorritsma.

Meer informatie? www.presentmeppel.nl en www.boelensjorritsma.nl