Nieuwe Coördinator – Ron Dirkzwager

17 maart 2023

Helaas heeft Present Meppel in verband met persoonlijke omstandigheden recent alweer afscheid moeten nemen van Karin Huizenga als onze coördinator. Wij willen haar danken voor haar inzet en wensen haar heel veel sterkte voor de komende periode.

Inmiddels hebben wij al wel een nieuwe coördinator gevonden, die zich graag aan u voorstelt:

Ik ben Ron Dirkzwager.

Na bijna 35 jaar hulpzoekenden bij hun juridische problemen bijgestaan te hebben, waarvan de laatste 25 jaar als advocaat en daarnaast de laatste jaren ook als beschermingsbewindvoerder gewerkt te hebben, is het tijd voor een nieuwe vorm van hulpverlening.

Met ingang van 1 maart 2023 ben ik deels werkzaam als coördinator van Stichting Present Meppel en ga ik onder meer proberen hulpverleningsprojecten en vrijwilligers aan elkaar te koppelen. Ik kijk ernaar uit mijn energie in dit nieuwe traject te stoppen.