Vooruitblik naar het najaar

12-07-2019

Terwijl Nederland zich opmaakt om massaal vakantie te vieren denken we bij Present Meppel al weer na over de periode na de vakantie. Want hoe zorgen wij ervoor dat Het werk van Present Meppel bekender wordt en meer mensen geïnspireerd raken en mee gaan doen? We hebben behoefte aan meer groepen die zich voor een dagdeel of een dag in willen zetten!

• Op dit moment zijn we in gesprek met een 2-tal organisaties voor meer structurele samenwerking.
  • Daarnaast willen we graag scholen uit basis- en voortgezet onderwijs bij het werk van Present Meppel betrekken. Present Nederland heeft o.a. een lesprogramma voor het Basis onderwijs “Mijn school is Present” ontwikkeld. Dit willen we actief onder de aandacht van de scholen in Meppel brengen.
  • Nog niet alle kerken zijn regelmatig actief betrokken bij Present Meppel. Wij willen hen benaderen om zogenaamde “Tijdcollectes” te mogen houden: letterlijk vragen om tijd te investeren om een ander te komen helpen of eens iets leuks te gaan doen.

Wilt u met uw bedrijf, organisatie, school of kerk Present zijn, meld u dan aan via onze site of nodig ons uit voor een presentatie: https://stichtingpresent.nl/meppel/hoe-werkt-present/voor-vrijwilligers/