Verhalen

De kracht van iets doen voor een ander!

Presentdag Gereformeerde kerk Vrijgemaakt in Schildwolde, zaterdag 3 november.

De kracht van iets doen voor een ander!

In alle vroegte moesten autoruiten van ijs worden ontdaan, dat wel, maar de zon liet zich al gauw zien afgelopen zaterdag; het was een prachtige dag om te klussen!

Ruim dertig leden van de Gereformeerde kerk Vrijgemaakt uit Schildwolde zaten zaterdagochtend te genieten van het gezamenlijk ontbijt om vervolgens, voorzien van tuingereedschap, sop en emmers de gemeente Midden-Groningen in te gaan om een dag te klussen bij mensen die deze hulp zo goed kunnen gebruiken.

Voor de tweede keer dit jaar had de kerk zich opgegeven bij Stichting Present met het aanbod iets voor een ander te doen. Met een voldaan gevoel gingen de harde werkers aan het eind van de dag weer naar huis. De hulpontvangers waren blij met hun opgeruimde tuin en frisse woonkamer.