Present in Coronatijd

Door het Corona virus en de richtlijnen die gesteld zijn door de overheid was het voor Stichting Present in de afgelopen periode niet mogelijk om de geplande projecten uit te voeren

In de afgelopen weken hebben we toch weer een start gemaakt om mensen te helpen die de hulp zo nodig hebben, zeker in deze tijd van Corona.
In tweetallen zijn kleine projecten uitgevoerd. Tuinen zijn ontdaan van onkruid, heggen zijn gesnoeid, gras is gemaaid en overtollig huisraad is afgevoerd naar de vuilstort.
Door de inzet van 2 vrijwilligers per project is het mogelijk om in een dagdeel veel werk te verzetten en de richtlijnen in acht te nemen.
Mensen zijn geholpen en dankbaar voor de hulp maar zeker ook voor het stukje aandacht dat ze hebben gekregen.
Mocht jij tijd hebben, een hart voor mensen en zin om ook een klein project op te pakken voor Stichting Present dan kun je je aanmelden via de website van Stichting Present Midden Groningen.
Naast kleine tuinklussen zijn we ook present bij de voedselbank Midden – Groningen mensen die om verschillende redenen niet naar de voedselbank kunnen komen daar voor zorgen wij.
Op de foto Roelf Swarts van Present Midden-Groningen die de pakketten in ontvangst neemt en aflevert bij de gezinnen. Present zal dit doen tot dat het weer mogelijk is om zelf weer te gaan.

Weet dat je inzet erg gewaardeerd wordt!