Mr en Miss Communicatie award

Communicatie award
Ruim 70 stichtingen die samen een kleine 40 duizend vrijwilligers managen daar wordt veel gecommuniceerd. En hoe!? Via websites, speciale facebookpagina’s, instagram accounts of super hippe vlogs. Steeds meer stichtingen experimenteren met nieuwe en verbeterde communicatie naar hun doelgroepen. Natuurlijk is er nog een wereld te winnen maar de kwaliteit neemt zienderogen toe. Juist die nieuwe stappen die de communicatie met de vrijwilligers en stakeholders verbeteren verdienen hulde. Daarom voor het eerst dit jaar de Mr en Miss Communicatie award!

Een social media post die het onverwachts goed doet, een verrassende insteek van de nieuwsbrief, een filmpje die ‘viral’ gaat of een persbericht dat scoort in de lokale media, een gadget dat al snel gretig aftrek vond. Iedere lokale stichting communiceert dagelijks met een of meerdere doelgroepen. Om de aandacht in dit media tijdperk te blijven vangen is niet eenvoudig en is vaak ook niet goedkoop. Maar juist daar komt de innovatieve kracht van Present omhoog. Heb jij met  jouw stichting in het afgelopen jaar een of meerdere communicatie successen behaalt? Nomineer je dan voor de speciale Mr / Miss Communicatie award. De winnaar weet niet alleen opnieuw de aandacht op zich gevestigd maar zal ook communicatief in de bloemetjes worden gezet! Wie biedt?

Wat zijn de criteria voor een Communicatie succes?

• De communicatie vorm is het afgelopen jaar toegepast
  • Het was aantoonbaar succesvol in bereik, reacties of likes
  • Het heeft Present op een positieve manier onder de aandacht gebracht

Meedoen?

• De communicatie vond plaats in 2018
  • Zend je Communicatie voorbeeld in voor 31 december 2018.

Procedure

Na 31 december worden de ingezonden ideeën op basis van bovenstaande selectiecriteria beoordeeld. We berichten de inzenders begin januari of ze geselecteerd zijn. We zetten de drie beste communicatie acties krijgen tijdens de Present Award show in het zonnetje. Je collega’s uit het hele land, oftewel het Present publiek, bepaalt vervolgens Dé Mr/Miss Communicatie van het jaar.

Aanmelden Mr/Miss Communicatie Award

Dien jouw nominatie hier in!

Aanmelding voor de Presentdagen

Nog niet aangemeld, aarzel dan niet langer:

Ja, ik meld me meteen aan voor de Presentdagen!

Terug naar homepage Presentdagen