Met een gift

Steun Present met een gift

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Vind je het belangrijk dat er in samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen? Steun dan financieel het werk van Stichting Present en draag bij aan een samenleving waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om elkaar te helpen.

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseren alle Present stichtingen een groeiend aantal projecten per jaar. Present Nederland ondersteunt deze lokale pioniers zoveel mogelijk. Zo investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de overheid en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Klik hier voor onze handige donatie button:

Ja, ik steun Present!

Eenmalig

Wilt u eenmalig iets geven? Dan kunt u  rechtstreeks een gift overmaken op ons IBAN nummer:

NL27 RABO 0102687552 o.v.v eenmalige gift Present