Laat een gift na

Laat je/uw idealen voortleven. Iedereen zet zich in zijn of haar leven in voor een betere wereld; dichtbij of ver weg. De een met een gift of door iets weg te geven, de ander met tijd en aandacht voor een medemens. Uw zorg voor mensen die het minder getroffen hebben in onze samenleving hoeft niet te stoppen na uw overlijden.
Nalaten aan Present geeft u de zekerheid dat Present kan blijven werken aan een Nederland waarin mensen meer en meer als vanzelfsprekend naar elkaar om gaan zien. Dat is onze missie; uw geld komt goed terecht.

Overweegt u om (naast uw geliefden) ook aan Stichting Present na te laten? Dan kunt u dat via het opstellen van een testament regelen. Een testament is een door een notaris vastgelegde ‘laatste wens’, waarin u regelt wie welk deel van uw bezit of vermogen erft. Een testament kunt u op een later moment altijd weer aanpassen, mocht uw situatie of uw voorkeuren zich wijzigen.

De volgende pagina’s kunnen u verder helpen: