Vrijdagochtend

Van Present zijn naar Present doen

Het waren twee geweldige dagen…een veelgehoord zinnetje op de borrel van de Presentdagen 2020. Maar wat was het ook een heerlijke tijd van ontmoeten, ontspannen en ontdekken. Het thema werd uitbundig omarmd en het was een genot om te zien om de hardwerkende coördinator te zien genieten en te ontspannen.

Save the date

Op deze pagina blikken we nog graag even terug in woord en beeld en zetten we de volgende dagen alvast met stip in onze agenda: 5 en 6 februari en dat wordt een jubileum editie dus fasten your seatbelts..

Terugblik vrijdagochtend – (incl.presentaties)

Na een hartelijk ontvangst en de inschrijving trapte directeur Pieter Cnossen deze Presentdagen 2020 af geheel in stijl. Aan de hand van treffende illustraties uit het leven Jezus inspireerde hij ons om weer terug te gaan naar de basis. We kunnen pas geven als we weten wie we zijn om vervolgens zijn woorden kracht bij zetten met de hit:” You say” van Lauren Daigle.
Daarna mochten we ons opmaken voor de eerste officiële keynote speaker: Rick Pastoor. Aan de hand van zijn bestseller ‘Grip’ gaf hij vele praktische tips en nuttige adviezen om meer grip te krijgen op onze agenda zodat we tijd over houden voor waar het werkelijk om gaat: de ontmoeting! Maar niet voordat we nog even met elkaar op de jaarlijkse groepsfoto gingen!

Na een heerlijke break waarin we echt even konden ontmoeten (inclusief taartje in stijl) gingen we in groepen de tips en adviezen doornemen om ook concreet aan de slag te gaan om meer grip te krijgen op ons werk. Gevolgd door een lekkere lunch met opnieuw alle ruimte voor jawel…ontmoeting!