Aanmeldformulier voor groepen

Present Nijmegen biedt groepen de mogelijkheid om zich in te zetten voor mensen die daar echt mee geholpen zijn. Een keer meedoen als groep? Vul dan dit formulier in. En denk daarbij creatief vanuit de mogelijkheden/talenten die jullie als groep hebben!

Flexibele inzet tijdens de Corona crisis

Ook tijdens de corona crisis kunnen vrijwilligers zich aanmelden wanneer zij zich via Present voor anderen willen inzetten. Present coördineert aanbod en vraag, maakt een geschikte koppeling en begeleidt de vrijwilligers. We volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Er zijn mooie initiatieven die laten zien dat het mogelijk is om er juist nu te zijn voor de bewoners in Nijmegen die ons nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan het opknappen van een tuin, schilderen van een schutting of een tuin kindvriendelijk maken. Zolang de maatregelen van kracht zijn die door het RIVM zijn opgelegd in verband met Corona, gelden er andere regels voor het inzetten van groepen vrijwilligers. Het aantal in te zetten vrijwilligers is maximaal twee per keer.

Contactpersoon:
De contactpersoon is ons aanspreekpunt van de groep. Wij nemen met hem of haar contact op over de presentatie, het voorbereidingstraject, het locatiebezoek en het project.

Projectdata inzetbaar:
Houd bij het plannen van een mogelijke projectdag er rekening mee dat wij 6 weken nodig hebben voor de voorbereiding van een project. Als jullie nog geen presentatie hebben gehad, vul dan nog geen data in wanneer jullie een project willen doen, maar maak eerst een afspraak voor een presentatie.