Meedoen als bedrijf

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Nijmegen helpt bedrijven meer te betekenen voor Nijmegen en omgeving. Bekijk de mogelijkheden:

partner worden Present ApeldoornPartner van Present

Word partner van Present. Daarmee steunt u de vele projecten die jaarlijks in Nijmegen gebeuren voor een leefbare samenleving èn u kunt zelf aan de slag. Want onze partners bieden we een pakket met: leuke motiverende ervaringen voor het bedrijf, én: zinnige bijdrage aan de samenleving. Lees meer

personeelsuitje met presentPersoneelsuitjes

Bezorg medewerkers een onvergetelijk personeelsuitje met Present. Met elkaar ervaart u een leuke, samenbindende activiteit. Bovendien betekent u die dag iets voor de maatschappij. Met elkaar komt u  op plekken waar u normaal niet komt en betekent u iets voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Present regelt het voor u.

teamcoaching met presentTeamtraining

Neem met uw team (directie, management, projectmedewerkers, et cetera) deel aan een Present-dag. Een Present-dag is een effectieve en hartverwarmende vorm van teamcoaching, met een maatschappelijk randje. Een Present-dag kunt u zelf in overleg met onze coördinatoren samenstellen.

Stuur Present Nijmegen een bericht

Ervaringen

• Reactie van een hulpverlener: “Goede samenwerking met betrokken mensen, waardoor er echt ‘hulp op maat’ werd geleverd.”
  • Een vrijwilliger die zich ingezet heeft in een verzorgingshuis met dementerende ouderen: “De ontmoeting met de hulpvragers was bijzonder, dankbaar, hartelijk. Heel ontwapenend en tegelijkertijd ook confronterend.”
  • Hulpontvanger na schoonmaakklus: “Fijn dat er goed is geluisterd naar wat ik nodig had. Hierdoor krijg ik weer hoop.”