Meedoen als bedrijf

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Nijmegen helpt bedrijven meer te betekenen voor Nijmegen en omgeving. Bekijk de mogelijkheden:

partner worden Present ApeldoornPartner van Present

Word partner van Present. Daarmee steunt u de vele projecten die jaarlijks in Nijmegen gebeuren voor een leefbare samenleving èn u kunt zelf aan de slag. Want onze partners bieden we een pakket met: leuke motiverende ervaringen voor het bedrijf, én: zinnige bijdrage aan de samenleving. Lees meer

personeelsuitje met presentPersoneelsuitjes

Bezorg medewerkers een onvergetelijk personeelsuitje met Present. Met elkaar ervaart u een leuke, samenbindende activiteit. Bovendien beteken je die dag iets voor de maatschappij. Met elkaar kom je op plekken waar je normaal niet komt en beteken je iets voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Present regelt het voor u.

teamcoaching met presentTeamtraining

Neem met uw team (directie, management, projectmedewerkers, et cetera) deel aan een Present-dag. Een Present-dag is een effectieve en hartverwarmende vorm van teamcoaching, met een maatschappelijk randje. Een Present-dag kunt u zelf in overleg met onze coördinatoren samenstellen.

Stuur Present Nijmegen een bericht

Ervaringen

• Reactie van een hulpverlener: “Goede samenwerking met betrokken mensen, waardoor er echt ‘hulp op maat’ werd geleverd.”
  • Een vrijwilliger die zich ingezet heeft in een verzorgingshuis met dementerende ouderen: “De ontmoeting met de hulpvragers was bijzonder, dankbaar, hartelijk. Heel ontwapenend en tegelijkertijd ook confronterend.”
  • Hulpontvanger na schoonmaakklus: “Fijn dat er goed is geluisterd naar wat ik nodig had. Hierdoor krijg ik weer hoop.”