Meedoen als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present Nijmegen biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Begeleid groepen vrijwilligers

Het is fijn als we voldoende enthousiaste mensen hebben die groepen vrijwilligers willen begeleiden. Bij Stichting Present melden zich diverse groepen: studenten, bedrijven, gezinnen of kerken. Deze groepen worden begeleid door een groepenbegeleider. Een groepenbegeleider kan zich voor een langere periode binden aan Present om zo meerdere groepen te begeleiden. Meer info? Neem contact met ons op of kijk bij de vacature voor groepenbegeleider.

Zet je expertise in

Present Nijmegen is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present Nijmegen kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Ik meld me aan als vrijwilligersbegeleider
Ik neem contact op voor een inzet van mijn expertise