Steun ons als bedrijf

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Nijmegen helpt bedrijven meer te betekenen voor Nijmegen en omgeving. Bekijk de mogelijkheden:

partner worden Present ApeldoornPartner van Present

Word partner van Present. Daarmee steunt u de vele projecten die jaarlijks in Nijmegen gebeuren voor een leefbare samenleving èn u kunt zelf aan de slag. Want onze partners bieden we een pakket met: leuke motiverende ervaringen voor het bedrijf, én: zinnige bijdrage aan de samenleving. Lees meer

personeelsuitje met presentPersoneelsuitjes

Bezorg medewerkers een onvergetelijk personeelsuitje met Present. Met elkaar ervaart u een leuke, samenbindende activiteit. Bovendien betekent u die dag iets voor de maatschappij. Met elkaar komt u  op plekken waar u normaal niet komt en betekent u iets voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Present regelt het voor u.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Wij geloven dat de wens om iets voor uw omgeving te betekenen heel persoonlijk is en helpen u graag om uw ideeën en wensen voor een maatschappelijk verantwoorde onderneming te realiseren. Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op.

Stuur Present Nijmegen een bericht

Onze partners

En dank voor een bijdrage van