Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Soms moet je gewoon even iets voor een ander doen

Arnold Doornbos is veehouder en vrijwilliger bij Present Noord-Groningen. Groninger nuchterheid ten voeten uit als hij verteld waarom.

Present helpt jullie helpen waar het echt nodig is

Voor wie zou jij iets willen doen?

vrijwilligerswerk hogeland

Welk talent wil jij vrijwillig inzetten?

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Present Noord-Groningen is bij Stichting Present.
Present Noord-Groningen

Bewoonster blij en de heren vol energie! "Wat een dankbare ochtend". Wat een prachtig resultaat! Wil jij ook iemand in Noord-Groningen blij maken?
Check de link in onze Instagram bio @presentnoordgroningen of kijk op onze website.

#vrijwilligerswerk #vrijwilligerwerkhogeland #vrijwilligerswerkeemsdelta #eenmalig #noordgroningen #eemsdelta #hethogeland

2 days ago

Top teamwork. Drie heren die zich graag eens een ochtend willen inzetten voor een dorpsgenoot.

Vanwege leeftijd en gezondheid lukt het bewoonster niet om zelf iets aan de vloer te doen. Wat was zij dankbaar voor de komst van deze drie heren. Ze had speciaal stroopwafels voor de heren geregeld.

Het was een gezellige ochtend en mevrouw is erg blij met deze mooie, strakke vloer. Dankjewel top team. Fijn dat jullie je hebben ingezet voor een dorpsgenoot!

Laat je inspireren en volg Present Noord-Groningen.

3 days ago

Laat je inspireren en volg Present Noord-Groningen.

Begin de week goed met Present Noord-Groningen. De maandagochtend eens op een bijzondere manier beginnen? Laat je inspireren en volg samen met je collega's @presentnoordgroningen
Tag je collega's en deel deze inspiratie.
.

4 days ago
Begin de week goed met Present Noord-Groningen. De maandagochtend eens op een bijzondere manier beginnen? Laat je inspireren en volg samen met je collegas @presentnoordgroningen
Tag je collegas en deel deze inspiratie.
.

Twee vrienden. Ze wilden graag eens van betekenis zijn. En dit voor iemand die hun hulp ook hard kon gebruiken. Eens iets doen voor iemand die geen financiële middelen heeft om iemand in te huren. In hun zoektocht naar een geschikt adres, stuiten ze op Stichting Present Noord-Groningen.

Na een kennismaking wilden ze graag gematcht worden aan een adres in hun regio. Door te kiezen voor een Present Noord-Groningen project, wisten ze zeker dat hun hulp op het juiste adres terecht kwam.

Onze coördinator heeft ze gematcht aan een oudere dame die door een bijzonder medisch jaar, haar tuin niet kon doen. Dit vond ze heel erg, want ze houdt zo van haar tuin. Even genieten van het terras in de achtertuin deed ze altijd graag. Inmiddels is het terras niet meer begaanbaar en de klus te groot voor haarzelf om het in kleine stapjes aan te pakken.

Na een eerste projectbezoek met één van de heren en de maatschappelijke organisatie, werd er een projectdatum gepland. De heren en bewoonster zijn echte ochtendmensen, dus werd er om 07.30 afgesproken. De heren werden goed voorzien van koffie en later op de ochtend verse soep. Bewoonster was erg dankbaar en vond het een hele gezellige ochtend met de heren over de vloer.

Bekijk vooral even het resultaat op de tweede foto. Wij zijn onder de indruk, mevrouw is erg blij en de heren vonden het een dankbare en geslaagde ochtend!

1 week ago

Doelen stellen, ook wij houden er van!
En om één van onze doelen te halen hebben we uw hulp hard nodig.
Aan het einde van dit jaar willen we minimaal 800.00 Douwe Egberts punten hebben. Wij leveren deze punten in en ontvangen er pakken koffie voor. Deze pakken heerlijke koffie zijn voor onze cliënten.
Dus hebt u deze punten, of kent u iemand die ze heeft, wilt u ze uitknippen en aan ons schenken? U kunt ze langsbrengen op woensdagochtend of deponeren in de brievenbus van de Voedselbank. U mag ze ook opsturen per post.
En als u dit bericht ook voor ons wilt delen lukt het vast om dit mooie doel te behalen. Samen sterk!

Voedselbank Het Hogeland
Lombok 1
9951 SC Winsum

1 week ago