Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Soms moet je gewoon even iets voor een ander doen

Arnold Doornbos is veehouder en vrijwilliger bij Present Noord-Groningen. Groninger nuchterheid ten voeten uit als hij verteld waarom.

Ambassadeurs

vlnr. Inge Jongman (coördinator Present Noord-Groningen), Frank Musters (Rabobank Noord-Groningen), Henk Helmantel (kunstschilder) en Martin Scholma (Scholma Druk Bedum).

Stichting Present Noord-Groningen heeft een viertal ambassadeurs die onze visie en missie onderschrijven en willen uitdragen.

MEER NIEUWS >>

20 hours ago

Vandaag zijn deze toppers hard aan de slag geweest met opruimen, het vullen van een container met overtollige spullen en schoonmaken!Image attachmentImage attachment

Er zijn ook bedrijven die voor een dag(deel) een aantal mensen beschikbaar stellen om allerlei projecten te gaan doen. Vandaag mochten we ruim 25 medewerkers van de SNN (Samenwerkingsverband Noord-Nederland) inzetten bij diverse projecten in Bedum ('s Heerenloo, Noorderbrug en Allegunda Ilberi) en Winkheem in Winsum.

Mede door het mooie weer waren er veel buitenprojecten. Tuinonderhoud voerde daarbij de boventoon, maar ook het beitsen van een schuurtje van een dierenweide. Verder werd er nog met en voor een aantal bewoners een cake gebakken en een bingo begeleid.

Allerlei projecten zijn er uitgevoerd waar de vrijwilligers erg veel plezier bij beleefden en die een nuttig resultaat voor de diverse locaties opleverden.

Hopelijk inspireren de foto's en de verhalen van de medewerkers van de SNN andere bedrijven om op deze wijze een invulling te geven aan maatschappelijk verantwoord ondernemen.
... Lee meerSee Less

1 month ago

Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"