Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Soms moet je gewoon even iets voor een ander doen

Arnold Doornbos is veehouder en vrijwilliger bij Present Noord-Groningen. Groninger nuchterheid ten voeten uit als hij verteld waarom.

Corona: Present Noord-Groningen steunt actie #nietalleen

Mensen helpen mensen. Dat is waar Present Noord-Groningen voor staat. Echter, in deze tijden van de Corona crisis kunnen we het door de regeringsmaatregelen niet doen op de manier waar we het normaal gesproken doen. Maar we merken enerzijds dat mensen elkaar meer helpen terwijl andere mensen hulp nodig hebben. Daarom werken we mee aan de actie #NietAlleen. Ook al moeten we afstand van elkaar houden, we kunnen toch helpen. Kijk op de onderstaande pagina’s voor meer informatie:

IK WIL HELPEN.

IK ZOU HULP KUNNEN GEBRUIKEN.