Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Soms moet je gewoon even iets voor een ander doen

Arnold Doornbos is veehouder en vrijwilliger bij Present Noord-Groningen. Groninger nuchterheid ten voeten uit als hij verteld waarom.

Ambassadeurs

vlnr. Inge Jongman (coördinator Present Noord-Groningen), Frank Musters (Rabobank Noord-Groningen), Henk Helmantel (kunstschilder) en Martin Scholma (Scholma Druk Bedum).

Stichting Present Noord-Groningen heeft een viertal ambassadeurs die onze visie en missie onderschrijven en willen uitdragen.