Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Zet je expertise in

Present Noord-Groningen is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Neem gerust eens contact met ons op!

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die bijvoorbeeld 1x per maand samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: bijvoorbeeld koffiedrinken of wandelen met eenzame ouderen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koken voor dak- en thuislozen.
  • Praktische projecten: bijvoorbeeld helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Neem contact op voor de inzet van jouw expertise  of meld je aan voor de flexgroep.