Handige vrijwilligers regio Uithuizen

26 januari 2022

Sinds enkele maanden is mevrouw de trotse bewoonster van een woning in de regio Uithuizen. Hiervoor woonde ze in een ander gebied, een netwerk is er zo goed als niet.
Doordat ze twee hersenbloedingen heeft gehad, is het lichamelijk lastig om te klussen in de woning. Voor zover mogelijk, probeert ze in hele kleine stapjes samen met haar twee kinderen, de woning fijner bewoonbaar te maken.

Vorige week is ons damesteam hier een paar uur bezig geweest om behang te verwijderen in één van de slaapkamers. Nu is het wachten op het herstel van de aardbevingsschade en daarna hoopt ze dat er mensen zijn die willen helpen om de slaapkamer te behangen of van een frisse kleur te voorzien.

Opknappen van de woonkamer
Er is nog geen laminaat gelegd in de woonkamer. Ook is er nog wat schilderwerk te doen. Wie wil er ook een deelproject bij deze gastvrije dame doen? De thee staat er klaar.

Wil je meer weten over eenmalig vrijwilligersproject in de regio Uithuizen? Neem dan contact op net Stichting Present Noord-Groningen.

hulp gezocht uithuizen