Hoe weet je waar je echt van betekenis kunt zijn?

14 oktober 2021
Twee vrienden.
Ze wilden graag eens van betekenis zijn.
En dit voor iemand die hun hulp ook hard kon gebruiken. Eens iets doen voor iemand die geen financiële middelen heeft om iemand in te huren. In hun zoektocht naar een geschikt adres, stuiten ze op Stichting Present Noord-Groningen.
Na een kennismaking wilden ze graag gematcht worden aan een adres in hun regio. Door te kiezen voor een Present Noord-Groningen project, wisten ze zeker dat hun hulp op het juiste adres terecht kwam.
Onze coördinator heeft ze gematcht aan een oudere dame die door een bijzonder medisch jaar, haar tuin niet kon doen. Dit vond ze heel erg, want ze houdt zo van haar tuin. Even genieten van het terras in de achtertuin deed ze altijd graag. Inmiddels is het terras niet meer begaanbaar en de klus te groot voor haarzelf om het in kleine stapjes aan te pakken.
Na een eerste projectbezoek met één van de heren en de maatschappelijke organisatie, werd er een projectdatum gepland. De heren en bewoonster zijn echte ochtendmensen, dus werd er om 07.30 afgesproken. De heren werden goed voorzien van koffie en later op de ochtend verse soep. Bewoonster was erg dankbaar en vond het een hele gezellige ochtend met de heren over de vloer.
Bekijk vooral even het resultaat op de tweede foto. Wij zijn onder de indruk, mevrouw is erg blij en de heren vonden het een dankbare en geslaagde ochtend!
Laat je inspireren en volg Present Noord-Groningen op Facebook of Instagram!
[sb-custom-gallery]