Laat de zon weer schijnen

30 november 2021

Een mooie herfstdag, een aantal weken geleden. Voor een oudere stel uit Eemsdelta ging de zon weer schijnen.

Deze hardwerkende vrijwilligers gaven de tuin een flinke boost. De container was in een mum van tijd gevuld.
”Dankbaar en blij! Wat doet een fijne woonomgeving een mens toch goed”.

Er kan ons allemaal iets overkomen, waardoor het ons (soms tijdelijk) niet lukt om goed voor onze eigen directe woonomgeving te zorgen. En wanneer er iets in je persoonlijke situatie veranderd, is het zeker niet altijd mogelijk om op korte termijn te verhuizen naar een beter passende woonvorm. Wat als je geen eigen netwerk hebt? Wat als je geen financiële middelen hebt om iemand in te huren? Hoe fijn is het dan als je begeleider je aanmeld bij Stichting Present.

Vrijwilligers, heel erg dank dat jullie op dit adres Present wilden zijn! Wat een inzet! Met een paar uur vrijwilligerswerk, een groot resultaat. Jullie hebben de bewoners heel blij gemaakt!

Wil jij ook met je eigen groepje ervoor zorgen dat de zon weer ergens gaat schijnen?

Wordt dan ook eens vrijwilliger voor één dag en maak de wereld om je heen een beetje mooier!
vrijwilligerswerk buiten eemsdelta