Schrikken van je eigen voortuin

17 november 2021
Na een revalidatieproject kwam bewoonster weer thuis.
Ze schrok erg van de staat van de voortuin. Gelukkig was de hulp nabij. De hulp kwam zowaar uit de eigen buurt. Wel georganiseerd en gematcht via Stichting Present. Bewoonster ”ik kan bijna niet geloven dat mijn tuin zo mooi is geworden”. En dat via hulp uit de eigen buurt.
Wij matchen graag lokaal. Zorgen voor elkaar in de buurt. Het gevoel van geborgenheid en verbinding in de buurt doet een mens zoveel goed. Als individu is het vaak lastig om er achter te komen waar in je buurt er behoefte is aan een helpende hand. Stichting Present helpt jullie aan een match die passend is. Dat doen wij niet alleen. Dit doen wij altijd via officiële maatschappelijke organisaties.
Present noord groningen
Ben jij ook voorstander van meer verbondenheid in je eigen buurt? Denk dan eens aan een eenmalig Present project. In een (halve) dag kun je veel betekenen voor een ander. Doe dit samen met een groepje buren, je kerk, je sportclub, de dorpsvereniging of ander sociaal verband.