Vrijwillig iets doen voor een dorpsgenoot in nood

15 november 2021
Dit was wat ons betreft weer een mooi voorbeeld van top teamwork.
Drie heren die zich graag eens een ochtend willen inzetten voor een dorpsgenoot.
Vanwege leeftijd en gezondheid lukt het bewoonster niet om zelf iets aan de vloer te doen. De gaten zitten inmiddels in het tapijt. Haar begeleidster vanuit de maatschappelijke organisatie heeft haar aangemeld. Ze gunt mevrouw zo een vernieuwde vloer. Vanuit de maatschappelijke organisatie is er geen tijd en capaciteit om de vloer bij bewoonster te vervangen.
Present ontving een aanmelding van een groepje heren uit het desbetreffende dorp die graag eens iets voor een ander in nood wilden doen. De match werd gemaakt. Wat was bewoonster dankbaar voor de komst van deze drie heren. Ze had speciaal stroopwafels voor de heren geregeld.
Het was een gezellige ochtend en mevrouw is erg blij met deze mooie, strakke vloer. Dankjewel top team. Fijn dat jullie je hebben ingezet voor een dorpsgenoot!