Jaarlijkse bestuurs- en OT project

27-10-2019

Zaterdag 12 oktober hebben de bestuursleden en de leden van het operationele team van Present Noordoost Friesland een hele mooie en fijne dag beleefd. Samen hebben we die dag de handen uit de mouwen gestoken en twee projecten in onze gemeente mogen uitvoeren.

In Engwierum hebben we op de woonboerderij van Stichting Noach van het Leger des Heils de grote keuken schoongemaakt en de wanden van de huiskamer en gangen weer van een fris verfje voorzien. Er is met plezier hard gewerkt voor een prachtig schoon en netjes resultaat. De medewerkers en de bewoners kunnen nu genieten van een schone en nette gezamenlijke huiskamer en keuken.

In Dokkum werden we hartelijk ontvangen en hebben we geholpen met opruimen in en rond huis en orde aanbrengen, met name in de keuken. Er zijn 2 volle aanhangers met oude huisraad e.d. afgevoerd naar de stort. In de keuken zijn 2 lange planken geplaatst, zodat er meer opbergruimte is. Alle keukenkastjes zijn schoon gemaakt en opnieuw ingedeeld. Na afloop waren zowel de bewoners en wij ook erg tevreden over het bereikte resultaat. De bewoners gaven aan dat ze erg dankbaar waren en dat ze nu weer bezoek durven te ontvangen.

Een ieder heel hartelijk bedankt voor zijn/ haar inzet!