Stralende ogen

07-06-2018

Ook dit jaar hebben wij ons als bijbelstudiegroep weer opgegeven om aan het eind van ons seizoen een klus te doen voor stichting Present. Stichting Present had een tuinklus voor ons uitgezocht.

Dierenhokken bouwen

Een flinke tuinklus. Er moesten dierenhokken worden gedemonteerd die achter in de tuin weer opgebouwd moesten worden. Maar daar moest eerst ruimte gemaakt worden want het onkruid stond overal erg hoog. Gelukkig waren we met een grote groep van 9 personen. Al gauw had ieder zijn plekje en taak in de grote tuin gevonden. De hokken werden gedemonteerd door een paar mannen terwijl de rest van de groep her en der in de tuin begon om de boel onkruidvrij te maken, ook de schuur werd gelijk maar even meegenomen. Zodra dit klaar was kon er een groot hok gemaakt worden voor de kippen achter in de tuin.

Aan het eind van de ochtend was het zo ver. Mevrouw kon de kippen loslaten uit hun kleine hokje in het nieuwe grote hok. Zo mooi om de stralende ogen van mevrouw te zien! En om de kippen heerlijk te zien scharrelen. Dit is waar we het voor deden. Mevrouw heeft nu weer overzicht in haar tuin en kan het nu weer zelf bij gaan houden.