Ambassadeurs steken handen uit de mouwen

10-10-2018

Met de ambassadeurs van de Stichting Present Noordoostpolder doen we jaarlijks een klus. Als ambassadeur is het belangrijk om te weten en te ervaren hoe het voelt om de handen uit de mouwen te steken voor iemand die het zelf niet kan en niet het netwerk heeft om het zelf te regelen. Vorige week hebben we samen met de voorzitter en coördinator van Present Noordoostpolder weer zo’n mooie klus geklaard. Vele lagen behang en saus werden er van de muren in de woonkamer en de keuken getrokken. Daarna is de keuken fris wit gesausd en de kamer netjes behangen. Het resultaat mag er wezen! Ook de bewoner en zijn dochter, die ons vriendelijk ontvingen met koffie en koekjes, waren enthousiast over het resultaat. In het kader van vele handen maken licht werk heeft dochter ons geholpen met het verwijderen van het behang van de muren en het schoonmaken. Dat werd door ons zeer gewaardeerd. Na een hele dag klussen, gingen we met een zeer voldaan gevoel naar huis.