Meedoen als bedrijf

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Bedrijven

U wilt met uw bedrijf succesvol zijn en winst maken. Maar u gelooft ook dat er meer is dan alleen hoge winstcijfers. U wilt dat uw werknemers plezier hebben in hun werk en trots zijn op het bedrijf waar ze voor werken. Daarnaast vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk en wilt u investeren in mens, milieu en maatschappij.

Dan is samenwerking met Stichting Present Noordoostpolder wellicht iets voor u.  De samenwerking met Present kunt u als bedrijf op diverse manieren vormgeven. We noemen een aantal voorbeelden.

• Werknemersvrijwilligerswerk: Inventariseer binnen uw bedrijf de medewerkers die vrijwilligerswerk willen doen en maak uw eigen groepsindeling. Iedere groep bespreekt vervolgens met Stichting Present wat de talenten en voorkeuren zijn van de groep en op welke dag zij zich willen inzetten. Op basis van dat aanbod gaat Present op zoek naar passende projecten. Daarbij werkt Present samen met maatschappelijke organisaties en zal Present het project van A tot Z begeleiden.
  • Teambuilding met IKBEN!ZINVOL: Organiseer met uw (management)team een IKBEN!ZINVOL-dag. Op zo’n dag investeert dit team tijd in de samenleving door een project via Stichting Present te doen. Het team wordt daarbij ’s ochtends gevolgd door een teamcoach, de middag staat in het teken van de team evaluatie. De teamcoach staat stil bij de onderlinge samenwerking en haalt nieuwe kwaliteiten boven bij de deelnemers, zowel individueel als in teamverband.
  • Ballonvaart met de Present ballon: Maak een tocht in de prachtige luchtballon van Stichting Present. De luchtballon is geschikt voor 5 personen. Nodig relaties uit en maak samen een ballonvaart voor het goede doel: stichting Present. U kunt ook adverteren op de ballon.
  • Personeelsuitje: Deelname aan de projecten wordt  bijzonder goed gewaardeerd door de medewerkers en leidt tot teambuilding. Het samen zinvol bezig zijn en het contact met mensen die je anders nooit ontmoet zet aan tot denken.
  • Financiële ondersteuning: Ondersteun het werk van Present met een financiële bijdrage. Present staat voor kwaliteit en continuïteit, daarom hebben wij gekozen voor professionele, betaalde coördinatie.
  • Andere mogelijkheden:  Heeft u zelf ideeën over de invulling van een mogelijke samenwerking, wij horen ze graag!

Graag komen wij bij u langs om meer uit te leggen. U kunt hiervoor contact opnemen met:

Poulien Pomstra,  telefoonnummer: 06-46820247