Collega gezocht!

19-12-2019

Stichting Present Noordoostpolder is een enthousiaste vrijwilligersorganisatie met als doel: een brug slaan tussen mensen die willen helpen en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Op basis van het aanbod van groepen/mensen organiseert Present praktische en sociale vrijwilligersprojecten in samenwerking met en op aanvraag van maatschappelijke organisaties. Present is een organisatie op christelijke grondslag en door middel van de inzet van groepen uit kerken en andere instellingen/bedrijven komt er een beweging op gang in de samenleving waarbij steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden om naar elkaar om te zien.

In verband met de ziekte van onze vaste coördinator zoeken wij een:

Coördinator

4 – 8 uur per week

Inhoud functie:

Als coördinator werk je samen met de huidige vervanger. Gezamenlijk wordt dan de functie van vaste coördinator vervuld. De werkzaamheden bestaan uit:

• Werven van vrijwilligersgroepen o.a. samen met het bestuur
  • Matchen van groepen en hulpvragen
  • Coördineren van projecten
  • Begeleiden van team vaste vrijwilligers (administratief en operationeel)
  • Samen met het bestuur werken aan een sterk lokaal netwerk
  • Zorgdragen voor een effectieve administratie
  • Meedenken in en uitvoeren van het beleid van de stichting
  • Werkzaamheden ten behoeve van jaarplannen, fondsaanvragen en jaarverslagen
  • In voorkomende gevallen, eventueel samen met het bestuur, het werk en de organisatie presenteren en hierover voorlichting geven aan groepen

Wat wij bieden:

Stichting Present Noordoostpolder biedt je een veelzijdige functie en de uitdaging om het bestaande netwerk en de naamsbekendheid van Present verder uit te bouwen bij bedrijven, maatschappelijke organisaties, kerken en vrijwilligersgroepen.

Aantal uren: 4 – 8 uur per week (jaarcontract)
Salariëring: conform CAO Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening

Interesse?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Debora van Lummel (Voorzitter), telefoonnummer 0527-650610, e-mail debora@van-lummel.nl of Nico Kuiper (Bestuurslid) telefoonnummer 0611234847, e-mail nico.dirk@ziggo.nl.
Je kan je sollicitatiebrief met motivatie en cv sturen voor 15-1-2020 naar de Stichting Present Noordoostpolder, p.a. Marian Jansen,  Vrijheidsplaat 101, 8303 KK Emmeloord of via e-mail jansen.marian@home.nl.