Zomerpakkettenactie Hart voor de Polder

16-06-2021

Samen met Hart voor de Polder en de stichting ‘Samen zijn we er voor elkaar’ verzorgt Present Noordoostpolder zomerpakketten voor mensen die door omstandigheden weinig ruimte hebben om leuke dingen te doen in de zomermaanden.

Hart voor de Polder doet interkerkelijke acties in de Noordoostpolder. De interkerkelijke werkgroep die sinds november 2020 het Licht wil verspreiden in de Noordoostpolder streeft ernaar om uit elke kerk of gemeente uit Emmeloord een persoon in de werkgroep te hebben.

Voor de zomeractie kan men zich opgeven via het opgaveformulier op www.hartvoordepolder.nl. Hierop staat alle informatie op over deze mooie actie. De opgave mag gedaan worden voor 27 juni. De gever ontvangt dan de gegevens over de persoon/het gezin waarvoor het pakket gemaakt mag worden. Het pakket mag ingeleverd worden bij stichting ‘samen zijn we er voor elkaar’ Randweg 25b, Emmeloord tot en met maandag 5 juli.

De actie loopt van 13 juni tot 5 juli.

Bekijk hier ons filmpje.