Aanmelden

Als makelaar in sociale betrokkenheid slaat Present een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Het aanbod van een groep en de vrijwilligerservaring is voor ons het uitgangspunt. We koppelen het aanbod (vrijwilligers) aan de hulpvragen die we krijgen vanuit het sociaal domein.

Aanmelden als groep

Ontdek hoeveel plezier en voldoening het geeft om samen met je vrienden, familie, team, collega’s, buren, kring of een ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om bij jullie aanbod een project te vinden dat betekenis heeft voor een ander en dat bij jullie past. Ontdek hoe je door als groep een ander centraal te stellen, je elkaar op een andere manier leert kennen. Aanmelden groep

Aanmelden als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een handje verder? Present biedt je verschillende mogelijkheden: meedoen met de flexgroep of je kunt jouw expertise in te zetten voor Present.  Aanmelden individu

Hulpvraag melden

Als professional kun je een hulpvraag melden als je denkt dat de inzet van een groep vrijwilligers een meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en). Criteria zijn:

• Je cliënt heeft onvoldoende financiële middelen, netwerk en/of gezondheid om het werk zelf uit te voeren.
  • Je cliënt is bereid om op de dag van het project (naar kunnen) aanwezig te zijn en mee te doen.
  • Ontmoeting (tussen cliënt en vrijwilliger) is wezenlijk onderdeel van het project.

We zijn afhankelijk van de groepen die zich aanmelden, het kan dus wel enige tijd duren voordat we de vraag kunnen koppelen. Hulpvraag melden