Bronzen partner GJIZ

29 oktober 2019

Gea Iedema van GJIZ | Sociale Media Support | FRANEKER is dit jaar bronzen partner geworden van Present Noordwest Friesland.

GJIZ is onze eerste bronzen partner! Gea Iedema was voorzitter bij Present Noordwest Friesland van december 2015 t/m januari 2019 en heeft tijdens deze periode verschillende projecten meegemaakt. Het heeft diepe indruk gemaakt op Gea. Dat maakt dat zij zich als ondernemer nog steeds verbonden voelt met het werk van onze stichting.

“Wij vinden het belangrijk tijd of geld vrij te maken voor projecten met een maatschappelijk en regionaal karakter”, aldus Gea. “De keuze om Stichting Present financieel te steunen als bronzen mvo-partner was niet een moeilijke, aangezien wij zelf ervaren hebben wat een paar uur van onze tijd een groot verschil kan maken in het leven van een anderMet de jaarlijkse ondersteuning kunnen er blijvend vrijwilligersprojecten georganiseerd worden.

Wilt u ook partner worden van Present Noordwest Friesland?

Lees meer over hoe uw bedrijf Present kan zijn.