Aanmeldformulier voor groepen

Present biedt groepen de mogelijkheid om zich in te zetten voor mensen die daar echt mee geholpen zijn. Een keer meedoen als groep? Vul dan onderstaand aanmeldformulier voor groepen in. En denk daarbij creatief vanuit de mogelijkheden/talenten die jullie als groep hebben!

Contactpersoon:
De contactpersoon is ons aanspreekpunt van de groep. Wij nemen met hem of haar contact op over de presentatie, het voorbereidingstraject, het locatiebezoek en het project.

Projectdata inzetbaar:
Houd bij het plannen van een mogelijke projectdag er rekening mee dat wij een aantal weken nodig hebben voor de voorbereiding van een project. Als jullie nog geen presentatie hebben gehad, vul dan nog geen data in wanneer jullie een project willen doen, maar maak eerst een afspraak voor een presentatie.

Aanmeldformulier voor groepen

Wil je een groep opgeven? Maak dan gebruik van onderstaand aanmeldformulier voor groepen. Het gedeelte “ervaring” alleen invullen wanneer u een praktisch project wilt gaan doen. Alvast bedankt!