Jong Present

Introductie traineeship

Tussen de 14 en 27 jaar? 6 maanden de tijd om mee te werken?

Wellicht heb je al trainees in de afgelopen jaren bij ons voorbij zien komen? Maar wat houdt de traineeship Jong Present nou precies in?

Of je nou afgestudeerd bent, een tussenjaar hebt, nog vol aan de bak bent of nooit gestudeerd hebt, jij bent welkom. Wat kan de traineeship Jong Present betekenen voor jouw leven? Wellicht kunnen we beter zeggen, wat kan jij betekenen voor Present en voor iemand in nood?

Elk mens heeft verschillende talenten, dromen en doelen. We vinden het enorm gaaf om samen met jouw je talenten en uitdagingen te ontdekken. Tijdens het werken bij Present ontdekken we samen welke werkzaamheden het beste passen bij jouw talenten, zowel gericht op je prestaties als nieuwe ontwikkelingen en leermomenten. Dit kan zijn voor een groep staan, een evenement leiden, maar denk ook aan telefoneren, groepen matchen of met hulpbehoevende mensen praten.

We hopen jou te laten ontdekken welke waarde jij kunt toevoegen voor een betere wereld. En dat niet alleen, we hopen je ook de voldoening en motivatie te laten ervaren die de inzet voor een ander jezelf geeft.

Benieuwd of een traineeship ook wat voor jouw kan zijn!

Lees hier meer over ons traineeship:  https://jongpresent.nl

Of neem contact op met:

Mounira Sleiman