Feest – Present 2 jaar!

10 maart 2018

Het is alweer twee jaar geleden dat Present Noordwest Friesland een officiële stichting is geworden.En in de afgelopen jaren is er heel wat gebeurd. Door vele vrijwilligers is er hard gewerkt aan de verschillende praktische en sociale projecten. Er zijn mooie ontmoetingen en verbindingen gecreëerd tussen groepen die elkaar normaal gesproken niet vanzelf tegen komen. Daarvoor hebben we het afgelopen jaar de bruggenbouwersbokaal gewonnen. Terugkijkend is de club groeiende en komen er steeds meer mensen bij die actief worden voor de stichting. Samen willen we die beweging op gang brengen waarbij het vanzelfsprekend is om naar elkaar om te zien, samen die beweging op gang brengen in de samenleving.

Tijdens een gezellig samenzijn met het bestuur en het operationele team: coördinator, projectcoördinator, kantoormedewerker en groepenbegeleiders, hebben we stil gestaan bij wat Present voor ons betekent. We hebben verhalen gedeeld waar we van onder de indruk zijn geraakt, verhalen van hoop en verbinding. En dat maakt dat een ieder die betrokken is trots en dankbaar is op de taak die wij als stichting in Noordwest Friesland mogen vervullen.

We willen als stichting nog veel meer doen in de regio. Er nog veel werk aan de winkel. Mensen zonder netwerk, geld en gezondheid die praktische hulp nodig hebben. Door de aangeboden hulp krijgen mensen weer grip op de situatie en is er ruimte voor meer hulpverlening. En daar willen we ons voor blijven inzetten!. Stichting Present Noordwest Friesland is nog lang niet zo bekend als we zouden willen zijn. Er zijn nog zoveel groepen die zich kunnen inzetten om een keer een project te doen.  We zijn altijd op zoek naar groepen mensen. Zet jij je ook in als kerk, school, collega’s, gezin, familie, bedrijf, (sport) vereniging of een andere groep? Wil je wel een keer samen iets ondernemen?

Zet je talent dan in voor Present en meld je groep aan!