GJIZ al 3 jaar Bronzen partner!

9 december 2021

GJIZ Sociale Media Support is al voor het 3e jaar op rij bronzen partner van Present Noordwest Friesland.  De missie van Present is een brug slaan tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Als makelaar in sociale betrokkenheid bieden wij de mogelijkheid aan vrijwilligers om als groep of individu in de regio hulp te bieden voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid en/of een sociaal isolement.

Bedrijven kunnen hier aan bijdragen door financieel en materieel te ondersteunen, maar ook door de vrijwillige inzet van hun medewerkers.  Als bronzen partner en door middel van een jaarlijkse financiële bijdrage van 500 euro, laat GJIZ zien hoe je als bedrijf maatschappelijk betrokken kunt zijn: “Ik vind het belangrijk tijd of geld vrij te maken voor projecten met een maatschappelijk en regionaal karakter”, aldus Gea Iedema, eigenaresse. “De keuze om Stichting Present financieel te steunen als bronzen MBO -partner was niet een moeilijke, aangezien wij zelf ervaren hebben wat een paar uur van onze tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander… Met de jaarlijkse ondersteuning van GJIZ kunnen er blijvend vrijwilligersprojecten georganiseerd worden.”

Er zijn verschillende manieren om te investeren in stichting Present. De investering van de partners van Present levert zelfs een veel hoger rendement op.  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. Het doel is de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Zo kunnen groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Door de investering van bedrijven kan Present ze wel inzetten.

Present zoekt meer bedrijven die een partnerschap willen aangaan en daarmee hun maatschappelijk betrokken ondernemerschap serieus nemen. Wie volgt het voorbeeld van Gea Iedema? Meedoen als bedrijf? Voor meer informatie neem contact op met Anja Schilder coördinator.