Nieuw bestuurslid

10 februari 2022

We zijn erg blij met de uitbreiding van het bestuur. Vanaf 1 januari 2022 is Jochem Puite onze nieuwe secretaris. We zijn erg blij en dankbaar dat hij zijn kunde, kennis en tijd wil besteden aan het werk van stichting Present.  Hierbij stelt hij zich zelf aan u voor:

‘Ik ben Jochem Puite, 74 jaar, gepensioneerd Milieu-inspecteur bij Wetterskip Fryslân, als vrijwilliger werkzaam geweest in besturen van Kerk, School, en CDA-Politiek. Nu vrijwilliger bij de Johan Frisoschool en Rondleider bij het Wouda Stoomgemaal in Lemmer. Omdat deze activiteiten t.g.v. Corona op een laag pitje stonden, zocht ik hiervoor een invulling en heb gereageerd op de vacature Secretaris bij Present NWF en daarin actief sinds 1-1-2022. Mijn eerste indruk is heel positief en ik zet mij, samen met de collega’s, graag in voor het mooie werk van Present voor de medemens’.