Nieuwe penningmeester

14 januari 2023

Mij is gevraagd om mij voor te stellen:

Sinds begin september 2022 ben ik penningmeester bij Stg Present NWF. Via een bestuurslid van de Stg ben ik in contact gekomen met Stg Present NWF. Na het bijwonen van een bestuursvergadering en me te verdiepen in het werk van de Stg heb ik hierop ja gezegd.

Mijn naam is Sierk Pasma, 72 jaar en al enkele jaren met pensioen. Ik heb vanaf mijn 16e bij de NMB en later bij ING gewerkt. De laatste jaren als accountmanager Private Banking in Groningen/Zwolle.

Als vrijwilliger in diverse besturen werkzaam geweest als voorzitter, secretaris maar meestal als penningmeester. Nu nog vrijwilliger als financieel adviseur en samensteller van de jaarrekening met aan- en toebehoren bij een plaatselijke vereniging en een stichting : exploitatie onroerend goed.

Met vriendelijke groet,

Sierk Pasma