Ontmoeting, Informatie & Presentatie

19 november 2018

De ontmoetingen zijn goed bezocht. In Harlingen was er een ontmoeting over Stichting Present Noordwest Friesland in Nieuw Zuid Harlingen. Een mooie mix van aanwezigen, mensen die al wel iets wisten van Present of actief betrokken zijn, mensen die niets wisten of een beetje én geïnteresseerden: mensen die wel vrijwilligerswerk willen doen via Present! Het was een mooie interactieve ochtend met veel vragen en uitwisseling. We hebben het gehad over de basisprincipes van Present, het ontstaan, de werkwijze en de impact op hulpvragers, hulpverleners en dé vrijwilligers. #present #zinvol #vrijwilligerswerk #impact #ontmoeting#verbinding

In Franeker in het gebouw van de skule was er ook een mooie groep aanwezig: een kerstengel, een bestuurslid, drie groepenbegeleiders, iemand van stichting JP van der Bent, een flexer, een vrijwilliger die eigenlijk voor iets heel anders kwam, onze webmaster en de project coördinator Gea en coördinator Anja. Het was een prachtige ontmoeting waarbij we veel hebben uitgewisseld over het belang van Present en de waarde van vrijwilligerswerk. Mooi om elkaars ervaringen te horen. Door dit soort ontmoetingen raken we zelf ook nog meer enthousiast over het werk bij Present. Het mooie is, dat iedereen Present kan zijn op zijn of haar eigen manier, op je eigen tijd, met je eigen talenten. Wil je weten hoe? Nodig ons uit voor een Presentatie of meld je aan als vrijwilliger!

19-11-2018 uitnodiging

Hierbij nodigen we iedereen van harte uit voor de ontmoeting & informatie ochtend óf avond in Harlingen of Franeker.

We willen elkaar graag ontmoeten, ervaringen delen, vragen beantwoorden en uitleg geven over de werkwijze van stichting Present.

De ontmoetingen zijn bedoeld voor álle vrijwilligers en betrokkenen van Present Noordwest Friesland: Bestuur, Operationeel team, Flexers,  maar ook voor mensen die meer willen weten over Present!

Van harte welkom op:

Dinsdagochtend 27 november 2018
Tijdstip:
9.30 – 11:30 uur
Nieuw Zuid in Harlingen
Pr. Irenestraat 2

Donderdagavond 29 november 2018
Tijdstip:
19:30 – 21.30 uur
De Skûle in Franeker
Godsacker 35

Aanmelden mag, maar is niet verplicht!

Voor vragen of aanmelden neem contact op Anja Schilder  info@presentnwf.nl 06- 57 64 58 37