Sponsoring door ronde tafel 101

17 april 2021

Stichting Present en Ronde Tafel Harlingen trekken de kar!

Wat zijn we geweldig verrast door de mannen van de ronde tafel 101 uit Harlingen. Onze stichting heeft een heuse kar gekregen door de Ronde Tafel Harlingen met een huif met daarop : “ zullen we samen de handen uit de mouwen steken?” Deze kar  kunnen we goed gebruiken voor onze praktische projecten zoals verhuizingen of meubels ophalen. De mensen die hulp krijgen via Present hebben zelf vaak geen goed netwerk, een slechte gezondheid en weinig financiële middelen tot hun beschikking. De kar kan worden ingezet bij hulpvragen waar vervoer gewenst is.

Ronde Tafel Harlingen zet zich in voor projecten en goede doelen in de regio NoordWest Friesland. Jaarlijks wordt met onder andere de verkoop van wijn, rollades en zalm geld ingezameld waarmee doelen zoals Stichting Present kunnen worden ondersteund.

Dit is een prachtig voorbeeld hoe een club ondernemende mannen vorm geeft aan maatschappelijk betrokken ondernemen. Bedrijven en ondernemers kunnen dat op verschillende manieren doen, door sponsering, door materialen of geld, door fysieke inzet: handen uit de mouwen of als MBO partner (Maatschappelijk Betrokken Ondernemer)

Wilt u als bedrijf het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Noordwest Friesland de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best! Present Noord West Friesland organiseert projecten, waarbij groepen vrijwilligers zich inzetten voor mensen die hulp nodig hebben.  Dat kan een eenmalige, jaarlijkse of terugkerende activiteit zijn. Het betreft praktische hulp, zoals het schoonmaken van een huis, verhuizen of opruimen van de tuin.

Als MBO partner steun je de vele projecten die jaarlijks in onze regio worden georganiseerd voor een leefbare samenleving én je kunt zelf aan de slag. Want we bieden onze partners verschillende pakketten met leuke en unieke ervaringen voor het bedrijf en een zinnige bijdrage aan de samenleving. Als Present Partner krijgt je bedrijf als het ware een aandeel in onze stichting. Jullie gift en betrokkenheid zorgen er structureel voor dat wij als Present actief kunnen blijven voor hen die het zo hard nodig hebben.

U kunt MBO partner worden van Present Noordwest Friesland voor een jaarlijkse bijdrage per jaar vanaf €1000. Bent u zzp-er, dan bekijken we wat er voor u mogelijk is.

Jullie investering kan tevens een nog veel hoger rendement opleveren! Present bemiddelt namelijk niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de samenleving in beweging krijgen in het omzien naar elkaar, naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, buurtgenoten, kerkgenoten, scholieren en gezinnen kunnen zich bij ons melden. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Door jullie investering kunnen wij ze wel inzetten en zo nog meer kwetsbare mensen helpen.

Present Partners worden uiteraard op de hoogte gehouden van onze werkzaamheden en ontwikkelingen. Jullie logo en link worden op onze website, in het jaarverslag, onze nieuwsbrieven en andere communicatie-uitingen vermeld. Als bedrijf word je uitgenodigd voor een jaarlijkse ontmoeting, waarbij je het bestuur, ambassadeurs, andere partners, vrijwilligers en medewerkers ontmoet.

Wilt u met uw bedrijf ook maatschappelijk verantwoord ondernemen en/of overweegt u een partnerschap? Neem dan contact op met Anja Schilder anja.schilder@presentnwf.nl