Standbeeld voor Gea Smits

24 mei 2018

In het kader van LF2018 werd Froulju fan Fryslân gelanceerd en werd er gezocht naar zes bijzondere vrouwen in Friesland, “gewone” vrouwen die een standbeeld zouden moeten verdienen. Gea Smits, onze ‘ster’ is een van de zes dames die een standbeeld krijgt. En daar zijn wij als Present Noordwest Friesland best wel trots op!

Gea is al vanaf het begin actief bij Present Noordwest Friesland als projectcoördinator, maar daarnaast is ze al jaren heel actief in het vrijwilligersleven van Franeker. Samen met haar man Chris, onze webmaster 😉  zet Gea zich in voor Franeker en omgeving.  Naast echtgenoot, moeder, pleegmoeder en oppas is Gea een echt organisatietalent en is betrokken bij de o.a. de SamenLoop voor Hoop Franeker, de Midnightwalk in Franeker,  diverse (inter-)kerkelijke activiteiten, voorzitter van KWF Franekeradeel, organiseert in haar eigen huis een Syrisch huiskamerrestaurant en nog veel meer.

Namen het bestuur en operationeel team willen we Gea van harte feliciteren!