Vrijwilligersfunctie (structureel of projectmatig)

5 maart 2018

Present Noordwest Friesland werkt met een klein team van vaste medewerkers, en brengt graag ieder in stelling die iets bij wil dragen aan de missie van Present.We staan open voor jouw mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan ambassadeurs of vrijwilligers-scout in eigen netwerk, groepenbegeleider, kantoorondersteuner, communicatie-assistent (nieuwsbrief, Facebook, Twitter), etc. Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in een structurele of projectmatige vrijwilligersfunctie: info@presentnwf.nl

VACATURE SECRETARIEEL MEDEWERKER (VRIJWILLIGE FUNCTIE, M/V)

Zin in zinvol vrijwilligerswerk?

Stichting Present Noordwest Friesland is een organisatie met een doel; we willen een brug slaan tussen mensen die willen geven en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Present Noordwest Friesland streeft ernaar een beweging op gang te brengen, waarin iedereen het meer vanzelfsprekend vindt om zich in te zetten voor een ander. Present doet dit door aan te sluiten bij het aanbod van de vrijwilliger: de vrijwilliger bepaalt zelf wanneer en op welke manier hij of zij zich wil inzetten. Present zorgt er vervolgens samen met verschillende maatschappelijke organisaties voor, dat deze hulp op de goede plek terecht komt. Er hebben al veel bijzondere projecten plaatsgevonden: verwaarloosde tuinen zijn opgeknapt, vervuilde woningen zijn schoongemaakt, kamers zijn geverfd. Ook zijn er sociale projecten met ouderen of gehandicapten zijn uitgevoerd. Voor deze projecten zijn verschillende groepen vrijwilligers in actie gekomen: collega’s, kerk- en verenigingsleven, studenten, vrienden en gezinnen.

Present Noordwest Friesland is in 2016 officieel gestart en volop in ontwikkeling, met op dit moment één professional, een operationeel team, en een groep vrijwilligers. Wegens toename van het aantal projecten is Present Noordwest Friesland per september op zoek naar uitbreiding van het operationele team met een secretarieel medewerker, die tevens ondersteunende taken uitvoert voor het bestuur.

De secretarieel medewerker:

• staat achter de uitgangspunten en christelijke identiteit van Present en kan deze uitdragen
  • is daadkrachtig, flexibel en communicatief vaardig
  • werkt accuraat, pakt dingen snel op en kan goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • maakt verslagen en notulen t.b.v het bestuur en de coördinator
  • is bekend met Word, Excel, Dropbox en heeft kennis van AVG of wil zich erin bekwamen
  • bij voorkeur bekend met social media, nieuwsbrief (MailChimp) en website (WordPress)

Present Noordwest Friesland biedt:

• een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamische, maatschappelijk betrokken organisatie, waar jouw eigen inbreng gewaardeerd wordt
  • een werkplek in Harlingen

Interesse?

Herken jij je in het geschetste profiel en lijkt het je een mooie manier om u voor onze stichting in te zetten? Stuur dan uw motivatie voor 1 september 2018 naar info@presentnwf.nl t.a.v. het bestuur.

Liever een andere rol bij onze stichting? Laat het ons gerust weten. Klik hier voor meer vacatures

Voor meer informatie over onze stichting raadpleeg de website of neem voor 1 augustus (i.v.m. de vakanties) contact op met de coördinator Anja Schilder, 06-57645837.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.