Vermilion Energy landelijke partner

30 januari 2020

Vermilion Energy

De samenwerking is gestart in januari 2020, waarbij Vermilion Energy een nieuw partnerschap als onderdeel van het Global Community Investment programma. Samen met stichting Present zet Vermilion zich in voor het thema ‘kansrijke samenleving’. De aftrap van het partnerschap startte met een donatie van €25.000,- aan de stichting.

Via het Community Investment programma levert Vermilion Energy een positieve bijdrage aan de samenleving door stichtingen en organisaties te ondersteunen. Vermilion Energy en stichting Present gaan een driejarig partnerschap aan. Het partnerschap bestaat onder andere uit een financiële ondersteuning en medewerkers van Vermilion die zich onder werktijd inzetten als vrijwilligers voor de stichting.

Giving Back Event
Om het partnerschap goed te beginnen, hebben Vermilion-medewerkers eind vorig jaar bijgedragen aan een Giving Back Event. In plaats van kerstpakketten te krijgen hebben medewerkers van Vermilion op eigen kosten kerstpakketten samengesteld en uitgedeeld aan mensen die een lichtpuntje konden gebruiken in de decembermaand. Medewerkers hebben de kerstpakketten uitgedeeld in de regio’s Amsterdam, Harlingen, Leeuwarden, Drachten en Sneek. In Harlingen was dit Sophia Ruiter, HR medewerker en mede organisator, is erg trots op de samenwerking met stichting Present. “We hebben al laten zien dat we voor een aantal gezinnen echt een verschil hebben gemaakt. Ik kijk ernaar uit wat het partnerschap ons gaat brengen en om meer collega’s te inspireren met de projecten die we doen.

Present Noordwest Friesland is erg blij dat Vermilion Energy partner is geworden van de landelijke organisatie Present NL. Voor Present Noordwest Friesland betekent het dat de medewerkers van Vermillion Energy elk jaar projecten uitvoeren tijdens de ‘day of caring’. De samenwerking komt voort uit het community programma  ‘ways of caring’  We kijken uit naar de verdere samenwerking!