Op vakantie dankzij Rotary Harlingen

16-09-2019

Afgelopen zomer zijn er twee kinderen op vakantie geweest door sponsoring en betrokkenheid van Rotary Harlingen. Voor twee kinderen waarvoor het niet vanzelfsprekend is dat ze op vakantie gaan, is dit mogelijk gemaakt. De moeders van deze beide kinderen waren er zeer verheugd over, eindelijk voor hun kind een vakantie zonder zorgen.  De Rotary zorgde niet alleen voor de vakanties zelf, maar ook voor het vervoer ernaar toe. Laarzen, regenpak en weekendtas voor alles werd gezorgd. Een belevenis die voor deze kinderen ongetwijfeld indrukwekkend is geweest.

Wij als Present zijn zeer dankbaar voor deze steun van de Rotary. Dat we dit aanbod hebben kunnen matchen met twee gezinnen. Heeft u als organisatie ook een aanbod voor Present? Of wilt u zich als groep dienstbaar maken? Laat het ons weten: aanmelden als groep. Er zijn altijd mensen in de samenleving die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Lees meer over Rotary Harlingen