Muren sauzen

22-12-2018

Projecten achter de voordeur dat is wat we bij Present doen. Voor mensen zonder netwerk, gezondheid en geld. Soms komen we vaker bij mensen omdat de hulpvrager het misschien al gauw teveel vind. Zo ook deze keer. Een flexgroep van Present Noordwest Friesland heeft de muren gesausd bij een meneer die het zelf onmogelijk kan doen doordat hij daartoe fysiek niet in staat is. En wat is het dan mooi dat er mensen zijn die tijd willen vrijmaken om te helpen. Deze drie mannen hebben hard gewerkt en de muren zijn weer strak en netjes. Het plafond is voor latere zorg, wellicht komt er nog een andere groep binnenkort die wil sauzen.  En wat zijn we toch blij met flexers, mensen die vaker dan eens een praktisch project willen aanpakken met elkaar! Wil jij ook wel eens wat vaker je inzetten voor de mensen die jouw hulp hard nodig hebben? Meld je aan bij ons aan voor het flexteam. We hebben een groep in Harlingen en Franeker, maar zoeken ook mensen in de regio het Bildt.