Als bedrijf

MVO Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om op die manier een aandeel in Present te nemen gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we dan graag met u.

MBO partnerschap

U kunt voor drie jaar MBO partner worden van Present Noordwest Friesland voor een
jaarlijkse bijdrage per jaar, waarbij u een jaarlijks project uitvoert en bekostigd. Voorbeelden partnerschap:

• Brons €500
• Zilver €1000
• Goud €1500
• Platina €2000

Als Present Partner krijgt u als het ware een aandeel in de stichting, omdat uw gift en betrokkenheid er structureel voor zorgen dat Present actief kan blijven. Present Partners worden op de hoogte
gehouden van de werkzaamheden en ontwikkelingen van Present. Het logo en een link van uw organisatie worden op de website, in het jaarverslag en andere communicatie uitingen vermeld.
Doet u ook mee?Als MBO partner, flexbedrijf, expertisebedrijf of als teambuilding? Meld u aan als groep of neem contact op voor een presentatie en nadere kennismaking.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.