Als bedrijf

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Pakket op maat

Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.Onze partners bieden we een pakket op maat. Met u zoeken we naar een partnerschap dat past bij u als organisatie, en die u én onze regio iets oplevert. We kijken wat voor bedrijf of organisatie u bent, en we zoeken een bijdrage die daarbij past. Als u interesse heeft om een aandeel in Present te nemen, gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we graag (vrijblijvend) met u.

MBO partnerschap

U kunt voor drie jaar MBO partner worden van Present Noordwest Friesland voor een
jaarlijkse bijdrage per jaar, waarbij u een jaarlijks project uitvoert en bekostigd. Voorbeelden partnerschap:

• Brons       €  500*
    • Zilver       € 1000
    • Goud        € 1500
    • Platina     € 2500

Als Present Partner krijgt u als het ware een aandeel in de stichting, omdat uw gift en betrokkenheid er structureel voor zorgen dat Present actief kan blijven. Present Partners worden op de hoogte
gehouden van de werkzaamheden en ontwikkelingen van Present. Het logo en een link van uw organisatie worden op de website, in het jaarverslag en andere communicatie uitingen vermeld.
* voor zzp -ers en/of eenmanszaak €250 gift zonder uitvoeren project.

Wie zijn al partners van Present? Klik hier voor een overzicht van onze partners.

Wilt u meer weten over partner worden van Present Noordwest Friesland? Neem contact met ons op voor een presentatie en nadere kennismaking.