Trainee Jong Present

Meedoen als trainee bij Jong Present

Jong Present = maatschappelijke diensttijd

Maatschappelijke Diensttijd (MDT) is de kans voor jongeren (14-27) om hun horizon te verbreden en hun CV te verrijken. Present is een van de officiële MDT partners die deze unieke ervaring mogelijk maakt. Dus ben jij tussen de 14 en 27 jaar? Ben je op zoek naar werk? Wil jij je horizon verbreden? Volg je een opleiding of juist niet? Dan biedt Stichting Present Noordwest Friesland jou nu met Jong Present een unieke kans met het aanbod van verschillende traineeships!

Met Jong Present willen we jou de kans bieden achter de schermen te kijken, betrokken te zijn én mee te draaien in een maatschappelijk betrokken en dynamische organisatie met het hart op de juiste plaats! Je zet je in voor de samenleving én je krijgt de kans om je eigen talenten te ontdekken en te ontwikkelen.

Aanmelden

Wil jij jouw CV van een unieke aantekening voorzien? Durf je jezelf uit te dagen en jouw talenten in te zetten om verschil te maken?

Aarzel dan niet en meld je aan als trainee of vraag extra informatie via email: Mounira@presentnwf.nl

of bel/whatsapp: 0651873556