#Nietalleen in crisistijd

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Nunspeet het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Jong Present

MEER NIEUWS >>

• Verplaatst

21-08-2020

Voortaan zullen de verslagen van projecten en de foto's ervan geplaatst[...]
  • Zomerproject

27-07-2020

Behalve de handen uit de mouwen steken, kwam er deze morgen ook een stukje[...]
  • 50 jongeren zijn present

06-07-2020

Eigenlijk was het plan dat deze groep van 50 jongeren uit de omgeving van[...]
  • Project in de hitte

29-06-2020

Wat was het warm daar in het kleintje tuintje van K! Hij is bewoner van[...]
MEER Projecten>>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Werk je als vrijwilliger voor Stichting Present, of voor een andere organisatie? Geef je dan op voor deze vrijwilligerswaardering!Vrijwilligerswaardering 2020: een extra oproep

Vorige week plaatsten wij een bericht over de vrijwilligerswaardering 2020 in o.a. Nunspeet Huis aan Huis en op onze facebookpagina . Dit jaar is die waardering in de vorm van een leuke attentie, die namens de gemeente Nunspeet wordt aangeboden. Mensen die in 2020 in de gemeente Nunspeet vrijwilligerswerk hebben gedaan, komen hiervoor in aanmerking. Het enige dat zij moeten doen, is zich aanmelden.

Inmiddels is er een flink aantal aanmeldingen binnen. Toch weten wij zeker dat er nog veel meer mensen zijn die zich vrijwillig inzetten voor hun medemens. Dus, vrijwillige trainers, mensen die helpen bij zorgcentra, vrijwilligers bij musea, kringloopwinkels, het hospice, de wijkontmoetingscentra, hulpdiensten, kerken, etc., heb je je nog niet opgegeven, aarzel dan niet en doe dit alsnog! Dit kan nog tot 7 december. Vul het Opgaveformulier vrijwilligerswaardering in op onze website (www.vrijwilligerswerknunspeet.nl), dan ontvang ook jij in december een leuke attentie namens de gemeente Nunspeet.

Delen van dit bericht is fijn!

Let op: Er is een maximaal aantal waarderingen beschikbaar en toekenning gaat op volgorde van binnenkomst.
... Lee meerSee Less

2 hours ago

Stichting Present Nunspeet voelt zich gezegend.
Stichting Present Nunspeet

Een leuke reactie van een vrijwilliger🤩 ... Lee meerSee Less

1 day ago

Een leuke reactie van een vrijwilliger🤩