Dank aan initiatiefnemers in Coronatijd

25-05-2020

Als de Corona-crisis één ding duidelijk heeft gemaakt, is het wel de onschatbare waarde van de inzet van vrijwilligers op allerlei gebied. Denk hierbij aan diverse vormen van ondersteuning en begeleiding van ouderen en kwetsbare mensen. Een boodschap of een klusje doen of een luisterend oor bieden kan heel veel betekenen voor iemand. Inwoners van Nunspeet hebben massaal hun hulp aangeboden. Present mocht vorige week, in samenwerking met de Gemeente Nunspeet en het Servicepunt Vrijwilligers, allerlei vrijwillige Corona-initiatiefnemers een blijk van waardering brengen! Het was een verrassingspakket met leuke cadeaubonnen van lokale ondernemers: @bakkerijuniek @bakkerijvandongen @ijscafenunspeet. Op deze manier willen wij laten merken dat alle inzet erg gewaardeerd wordt. Uit de blije reacties merkten we dat ook dit initiatief in goede aarde valt.

Stichting Voedselhulp

Ik aandacht jou – Nunspeet