Week tegen eenzaamheid

Van 1 tot en met 8 oktober 2020 is er de jaarlijkse landelijke Week tegen Eenzaamheid. Stichting Present Nunspeet doet er ook aan mee onder het thema Samen doen = samen ontmoeten.

Samen werken met een gezamenlijk doel voor ogen schept een band. Wil jij eenmalig praktisch of sociaal aan de slag terwijl je kennis maakt met Nunspeters uit allerlei landen? Dan ben je bij ons op de goede plek. Het is de bedoeling dat je dan ook Nilufer en Deniz kunt ontmoeten.  Meld je dan aan om een project te doen via ons.

Datum: 5 oktober 2020
Tijd: 9:00 -12:00 uur
Locatie: de Grote Wiede, informatie krijg je t.z.t.
Voor wie: 20 – 65 jaar
Kosten: gratis
Consumpties: consumpties zijn ter plekke geregeld

Aanmelden tot: 30 september 2020
Aanmelden via: marit@presentnunspeet.nl of 06 48 04 00 55
Maximum aantal deelnemers: 2 – 10 deelnemers

Ook door andere organisaties worden er activiteiten in de gemeente Nunspeet georganiseerd, met als thema ontmoeting. Ze bieden activiteiten aan om mensen te verbinden, elkaar te ontmoeten en kennis te maken met de vele mogelijkheden op het gebied van plezier en ontspanning. U kunt in deze week laagdrempelig kennismaken met het activiteitenaanbod van Nunspeetse organisaties. Er worden wandelingen, een muziek optreden, een schilderworkshop en sportieve activiteiten georganiseerd. Voor ieder wat wils! Op https://www.nunspeet.nl/weektegeneenzaamheid zie je een overzicht van de activiteiten.
Zet de eerste stap en kom erbij!