Met kerst samen Present

De donkere dagen komen er weer aan: dagen waarin we een lichtpuntje voor elkaar willen zijn. Dit jaar vieren we weer 'Met kerst samen Present'.

Het evenement 'Met kerst samen Present' is gepland op 17 december. In de ochtend en in de middag worden dan allerlei projecten uitgevoerd. Daar zijn natuurlijk veel vrijwilligers voor nodig. Present geeft iedereen die mee wil doen de gelegenheid om zich op te geven, voor zowel praktische als sociale projecten. Beide soorten projecten zijn mogelijk en je kan als vrijwilliger aangeven welk soort project je wil doen. Als je een concreet voorstel hebt voor een project, wil Present een plek zoeken waar dat mogelijk is. Je kunt bij sociale projecten denken aan bijvoorbeeld het maken van een kerststukje met bewoners van Stichting Philadelphia of het bakken van een taart met bewoners van een bejaardenhuis of het doen van een spel met weer anderen. Bij praktische projecten kan er bijvoorbeeld een tuin opgeruimd worden of ergens geschilderd worden. Heb je zelf een ander goed idee? Meld het ons, er is veel mogelijk! De dag wordt gezamenlijk afgesloten met een maaltijd.

Heb je een vraag? Je kunt contact opnemen via marleen.kragt@presentnunspeet.nl of 06-46110116.

Dien je mee? Meld je hier dan aan vóór 7 december! Dat kan via dit formulier.

Met kerst samen Present

"*" geeft vereiste velden aan

Ik geef toestemming om gefotografeerd te worden*
Bij opmerkingen kunt je aangeven wat je graag wilt doen bij een project. Ook kun je hier aangeven als je de klus samen met iemand anders doet of als er iets is wat je liever niet doet.