Met kerst samen present

In donkere dagen kunnen vrijwilligers een lichtpuntje zijn voor wie dat nodig heeft. In 2018 organiseerden wij het evenement ‘Met kerst Samen Present’. Tot de volgende keer dat het georganiseerd wordt, kun je je wel ‘gewoon’ aanmelden voor een praktisch of sociaal project, want vrijwilligers daarvoor zijn altijd welkom en er is altijd wel een mooi project te doen.

Een vrijwilliger kan zich alleen aanmelden, Present vormt dan een groepje met andere vrijwilligers voor een project. Maar het kan natuurlijk ook dat bijvoorbeeld een bestaande groep vrienden of vriendinnen, een groep collega’s of studenten, of een vereniging zich als groep aanmeldt. Zo hebben ze dan als groep gelijk een waardevol samenbindend samenzijn. De ervaring van vrijwilligers is dat ze door het bieden van hulp aan anderen zelf er heel veel voor terug krijgen. En wie wil dat nu niet eens meemaken?
Als je je wilt opgeven, stuur dan een mail naar info@presentnunspeet.nl of meld je aan via de website.